مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 12:422022-02-28پزشكي

واکسن نزده ها حاملان ویروس در جامعه هستند/ پذیرش روزانه 62 کرونایی در رشت


کسانی که هنوز دز سوم واکسن را نزده اند هر چه سریع تر برای تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند، زیرا این افراد می توانند ناقلین ویروس به اعضای خانواده یا افراد با بیماری زمینه ای و حامل ویروس در جامعه باشند.

- ایسنا/گیلان رییس ستاد کرونای شهرستان رشت گفت: کسانی که هنوز دز سوم واکسن را نزده اند هر چه سریع تر برای تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند، زیرا این افراد می توانند ناقلین ویروس به اعضای خانواده یا افراد با بیماری زمینه ای و حامل ویروس در جامعه باشند.

حمیدرضا امام پناهی در جلسه ستاد کرونای شهرستان رشت با تبریک فرارسیدن عید مبعث، اظهار کرد: در آخرین آمار اعلام شده وزارت بهداشت وضعیت کرونایی روند روبه امیدواری دارد و این امر بیانگر جدی گرفتن دستورالعمل های بهداشتی است.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه عادی انگاری یا تبلیغات منفی علیه تزریق واکسن مشکلاتی که بر اوج گیری شیوع ویروس تاثیر سوء دارد لذا رسانه ها در این امر می توانند نقش آفرینی کنند،افزود: مردم باید آگاهانه از تزریق واکسن استقبال کنند و آن را امری جدی در نظر بگیرند، مراکز تزریق واکسن ما آماده هستند.

وی تاکید کرد: کسانی که هنوز دز سوم واکسن را نزده اند هر چه سریع تر برای تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند، زیرا این افراد می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن نزده ها حاملان ویروس در جامعه هستند/ پذیرش روزانه 62 کرونایی در رشت

واکسن نزده ها حاملان ویروس در جامعه هستند/ پذیرش روزانه 62 کرونایی در رشت